Blogger Backgrounds

Saturday, February 4, 2012

COKLAT MOIST CUP CAKE

Semangat berkobar2 pelbagai pekakas aku beli 2 hari yang lalu 'konon'nye nak buat homemade cup cake, coklat,pizza,aiskrim,ala2 donut big apple....hahahaha mood nk buat dtg bila baca blog dan cekodeng2 dapur orang.....tapi mood nak buat tu lum tau lagi....he3. Cuti hujung minggu yang panjang kerana maulud nabi dan thaipusam ni kami tidak kemana2, plan aku adalah nak cuba 'segala' resipi yg dah aku usha2.
My first cup cake
Untuk tidak merasa hampa duit dah berabis bnyk beli bahan2 tu.. hari nie aku cuba dgn membuat cup cake yg simple, maklumlah aku nie mmg tak pandai buat kek dan bukan penggemar 'tegar' kek. sekadar nak mencuba tgk org lain buat nak buat jg...he3
ku ambil resipi dari myresipi.com....simple je. Tarra....inilah hasilnye.
kek ni kalau disusun dalam pinggan correlle ku yg com el itu sudah semestinye ia menjadi lebih sedap daripada biasa....huhhuhu. Psiko...psiko....
bergambar sakan dengan cup cake umi ye.....bersedia utk makan....

0 comments:

Post a Comment