Blogger Backgrounds

Friday, July 22, 2011

MY SWEET HOME

Akhirnya dapat juga aku kongsikan sesuatu didalam blog yg sudah lama tidak dibuka...sudah lama teringin nk upload gmbr2 rumah kami ke dalam blog tp kesempatan masa dan tiada ruang utk bbuat demikian....aku cuba masukan sedikit demi sedikit gmbr...Inilah rupa rumah baru kami sebelum proses renovation dilakukan. kami mendapat kunci rumah sekitar bulan 9 2010 yang lalu...dah dekat 1 tahun da...kemudian setelah memilih&bertnyakn pendapat2 kawan2 maka kami telah memilih DEWANI DESIGN utk melaksanakn proses renovation mengikut plan yg aku sndri lukiskan (lkran kasar je) dan mengikut keperluan ape yg perlu kami tambah&ubah keadaan rumah sedia ada. Maka 6/10/2010 proses renovation pun bermula, setiap hari aku&my hubby akan memantau&melihat perubahan yg berlaku pada rumah kami, adakah ianye mengikut spec yg kami nak..tak smpt siang, mlm pun kami akan luangkn masa utk melawat tapak...kalau nk dimasukan semua gmbrnye tlalu bnyak...jd aku sort jelah mn yg patut...









0 comments:

Post a Comment